"Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie"
Strona internetowa współfinansowana jest ze środków Unii Europejskiej w ramach działania
"Wsparcie dla rozwoju lokalnego w ramach inicjatywy LEADER"
Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020
Cel operacji: Sprawne wdrażanie LSR, w tym realizacja Planu Komunikacji.
Przewidywane wyniki operacji: finansowy postęp we wdrażaniu LSR.

Strona wykorzystuje COOKIES w celach statystycznych, bezpieczeństwa oraz prawidłowego działania serwisu.
Jeśli nie wyrażasz na to zgody, wyłącz obsługę cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki.

Więcej informacji Zgadzam się

Marka Lokalna szansą rozwoju regionu

Strona:
 
 
1
 
2
 
 
 
2021-09-22
16 września 2021 r. w Hotelu Mazurkas Conference Centre odbyła się Konferencja podsumowująca projekt „Marka Lokalna szansą rozwoju regionu”. Uczestników spotkania powitał Prezes Zarządu Stowarzyszenia "Między Wisłą a Kampinosem"  Paweł Białecki. Wśród zaproszonych gości znaleźli się Wójtowie, Burmistrzowie, przedstawiciele centrów kultury, bibliotek i świetlic oraz przedstawiciele Powiatu Warszawskiego Zachodniego.
Po uroczystym rozpoczęciu konferencji głos zabrał Radosław Rybicki - Dyrektor Departamentu Rolnictwa i Rozwoju Obszarów Wiejskich, który pogratulował utworzenia marki Misja Kampinos oraz uznał ją za wzór do naśladowania, jako jedną z najprężniej działających marek na Mazowszu.
Prezes Zarządu Paweł Białecki w krótkiej prezentacji omówił ideę Marki Lokalnej Misja Kampinos po czym powołał kapitułę marki w składzie: Magdalena Biernacka – Zastępca Dyrektora Departamentu Kultury, Promocji i Turystyki, płk. Anna Osowska-Rembecka - Dyrektor Okręgowy Służby Więziennej w Warszawie, Magdalena Wolińska-Riedi - polsko-watykańska dziennikarka i prezenterka telewizyjna, Paweł Białecki – Prezes Stowarzyszenia "Między Wisłą a Kampinosem", Jerzy Misiak – były wieloletni dyrektor Kampinoskiego Parku Narodowego, Piotr Rutkowski – Pierwszy Wiceprezes Stowarzyszenia "Między Wisłą a Kampinosem", Radosław Rybicki – Dyrektor Departamentu Rolnictwa i Rozwoju Obszarów Wiejskich.
W trakcie konferencji swoje prezentacje przedstawili również: Olga Gałek („Marki lokalne w Polsce – przykłady) – Wiceprezes Fundacji Miejsc i Ludzi Aktywnych MILA, Agnieszka Rusiecka („Dolina Pilicy – dobre praktyki w zakresie marki lokalnej”) ze Stowarzyszenia Dolina Pilicy oraz Bartosz Szymański („Marka Lokalna a Fundusze Unijne) – Dyrektor Wydziału koordynacji RLKS w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Kujawsko-Pomorskiego.
Konferencja stała się miejscem wymiany doświadczeń i dobrych praktyk z zakresu tworzenia i promocji marki, mamy nadzieję, że wiedza zdobyta podczas jej trwania posłuży nam w procesie przyznawania znaku Marki Lokalnej Misja Kampinos.
2020-08-31
Projekt współpracy "Marka lokalna szansą rozwoju regionu" dobiega końca. W ramach ostatniego wyjazdy studyjnego w dniach 24-25 sierpnia 2020 r. w Dolinie Baryczy przedstawicieli pięciu partnerskich lokalnych grup działania. To były intensywne dwa dni, dużo ciekawych miejsc, ludzi z pasją którzy od lat współtworzą certyfikowana, w ramach systemu Dolina Baryczy Poleca, ofertę.
2020-08-28
Rolą marki lokalnej Misja Kampinos jest udzielanie rekomendacji dla produktów i usług nią znakowanych, stwarzanie przestrzeni dla rozwoju ludzi i miejsc oraz budowanie przyjaznych relacji pomiędzy klientami, producentami i regionem Misja Kampinos.
Już dziś zachęcamy wszystkie osoby prywatne, podmioty gospodarcze, organizacje pozarządowe i instytucje do włączenia się w system wspólnej promocji i sprzedaży produktów oraz usług związanych z Misją Kampinos.
Więcej informacji nt. marki lokalnej Misja Kampinos na stronie www.misjakampinos.pl
Zapraszamy do obejrzenia spotu!
2020-07-29
Mamy dobrą wiadomość dla przyszłych użytkowników Znaku Promocyjnego Misja Kampinos !

Od sierpnia ruszamy z warsztatami, na których omówimy m.in. zasady ubiegania się o Znak, a już w drugiej połowie października ogłosimy I nabór na użytkowników Znaku Promocyjnego.
---------------------
Szczegóły dotyczące Znaku marki lokalnej znajdują się na stronie:
2020-05-25
W LGD bardzo lubimy takie poniedziałki! ;)

Dziś z samego rana kurier przywiózł nam paletę pachnących drukarnią map obszaru działania Stowarzyszenie "Między Wisłą a Kampinosem".

Mapy zostały zrealizowane w ramach projektu współpracy "Marka Lokalna szansą rozwoju regionu" (akronim: ML).
2019-09-24
Za nami pierwsza wizyta studyjna w ramach projektu współpracy ,,Marka Lokalna szansą rozwoju regionu’’.

Ponad 80 osób wzięło udział w szkoleniu pn. „Rozwój przetwórstwa i rękodzieła lokalnego w praktyce”, które było zorganizowane przez LGD Zielony Pierścień w dniu 18 września br. w Bochotnicy koło Kazimierza Dolnego.
2019-09-19
Przeprowadzenie wizyty studyjnej do ARGE Fisch im Landkreis Tirschenreuth e.V. w ramach realizacji projektu pn.: ,,Marka Lokalna szansą rozwoju regionu’’  w ramach poddziałania 19.3 ,,Przygotowanie i realizacja działań w zakresie współpracy z lokalną grupą działania’’ objętego  Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 - 2020. 
2019-09-03
Przeprowadzenie wizyty studyjnej do ARGE Fisch im Landkreis Tirschenreuth e.V. w ramach realizacji projektu pn.: ,,Marka Lokalna szansą rozwoju regionu’’  w ramach poddziałania 19.3 ,,Przygotowanie i realizacja działań w zakresie współpracy z lokalną grupą działania’’ objętego  Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 - 2020. 
2019-05-21
W dniu 20 maja br. delegacja z Biura Stowarzyszenia "Między Wisłą a Kampinosem" wzięła udział w spotkaniu Partnerów w ramach międzynarodowego projektu współpracy "Marka lokalna szansą rozwoju regionu" (akronim: ML).
Strona:
 
 
1
 
2
 
 
 
polityka cookies

copyright © Między Wisłą a Kampinosem 2017
projekt strony IRN Multimedia | oprogramowanie choruzy.pl