Marka Lokalna szansą rozwoju regionu
2021-09-22
Podsumowanie projektu współpracy pn. ,,Marka lokalna szansą rozwoju regionu"
16 września 2021 r. w Hotelu Mazurkas Conference Centre odbyła się
Konferencja podsumowująca projekt „Marka Lokalna szansą rozwoju regionu”. Uczestników spotkania
powitał Prezes Zarządu Stowarzyszenia "Między Wisłą a Kampinosem" Paweł Białecki. Wśród
zaproszonych gości znaleźli się Wójtowie, Burmistrzowie, przedstawiciele centrów kultury, bibliotek
i świetlic oraz przedstawiciele Powiatu Warszawskiego Zachodniego.
Po uroczystym rozpoczęciu
konferencji głos zabrał Radosław Rybicki - Dyrektor Departamentu Rolnictwa i Rozwoju Obszarów
Wiejskich, który pogratulował utworzenia marki Misja Kampinos oraz uznał ją za wzór do naśladowania,
jako jedną z najprężniej działających marek na Mazowszu.
Prezes Zarządu Paweł Białecki w
krótkiej prezentacji omówił ideę Marki Lokalnej Misja Kampinos po czym powołał kapitułę marki w
składzie: Magdalena Biernacka – Zastępca Dyrektora Departamentu Kultury, Promocji i Turystyki, płk.
Anna Osowska-Rembecka - Dyrektor Okręgowy Służby Więziennej w Warszawie, Magdalena Wolińska-Riedi -
polsko-watykańska dziennikarka i prezenterka telewizyjna, Paweł Białecki – Prezes Stowarzyszenia
"Między Wisłą a Kampinosem", Jerzy Misiak – były wieloletni dyrektor Kampinoskiego Parku Narodowego,
Piotr Rutkowski – Pierwszy Wiceprezes Stowarzyszenia "Między Wisłą a Kampinosem", Radosław Rybicki –
Dyrektor Departamentu Rolnictwa i Rozwoju Obszarów Wiejskich.
W trakcie konferencji swoje
prezentacje przedstawili również: Olga Gałek („Marki lokalne w Polsce – przykłady) – Wiceprezes
Fundacji Miejsc i Ludzi Aktywnych MILA, Agnieszka Rusiecka („Dolina Pilicy – dobre praktyki w
zakresie marki lokalnej”) ze Stowarzyszenia Dolina Pilicy oraz Bartosz Szymański („Marka Lokalna a
Fundusze Unijne) – Dyrektor Wydziału koordynacji RLKS w Urzędzie Marszałkowskim Województwa
Kujawsko-Pomorskiego.
Zobacz także: