Strategia rozwoju i promocji marki lokalnej Misja Kampinos
2019-10-04
Zapraszamy do obejrzenia krótkiej videorelacji z konferencji podsumowującej projekt pn. "Strategia rozwoju i promocji marki lokalnej Misja Kampinos".
2019-09-30
Dziś odbyła się konferencja podsumowująca projekt pt. Strategia rozwoju i promocji marki lokalnej Misja Kampinos.
Celem spotkania było przedstawienie wypracowanej
strategii promocji i rozwoju marki lokalnej Misja Kampinos oraz systemu identyfikacji
wizualnej.
2019-09-17
Stowarzyszenie "Między Wisłą a Kampinosem" zaprasza 30 września br. o
godz. 10:00 do Urzędu Gminy w Czosnowie na konferencję podsumowującą projekt pn. "Strategia rozwoju
i promocji marki lokalnej Misja Kampinos".
-----------------------------------
W
trakcie spotkania zostanie przedstawiona strategia marki lokalnej Misja Kampinos oraz system
identyfikacji wizualnej.
2019-09-12
Projekt pn. "Strategia marki lokalnej Misja Kampinos" powoli dobiega
końca ;-)
--------------------------
Dzisiaj otrzymaliśmy System Identyfikacji
Wizualnej marki lokalnej Misja Kampinos. Zdradzimy, że wygląda to bardzo dobrze
!
--------------------------
W przygotowaniu jest także Strategia marki
lokalnej, którą przedstawimy na spotkaniu podsumowującym projekt w dniu 30 września br
2019-04-11
Dziś w Domu Kultury Stare Babice odbyło się spotkanie konsultacyjne
dot. strategii marki lokalnej z władzami gmin, specjalistami ds. promocji, dyrektorami i
pracownikami ośrodków kultury i bibliotek z obszaru działania Stowarzyszenia "Między Wisłą a
Kampinosem".
2019-03-29
Zapraszamy serdecznie do wypełnienia ankiety osoby prowadzące lub
zamierzające prowadzić działalność gospodarczą lub/i wprowadzać produkty na rynek na obszarze
działania Stowarzyszenia "Między Wisłą a Kampinosem", tj. gmin: Błonie, Czosnów, Izabelin, Kampinos,
Leoncin, Leszno, Łomianki, Ożarów Mazowiecki oraz Stare Babice.
2019-03-26
Stowarzyszenie "Między Wisłą a Kampinosem" w związku z realizacją projektu
"Strategia rozwoju i promocji marki lokalnej Misja Kampinos" zaprasza władze gmin, specjalistów ds.
promocji w gminach, dyrektorów lub pracowników ośrodków kultury, bibliotek z obszaru działania
Lokalnej Grupy Działania na spotkanie konsultacyjne dotyczące strategii marki lokalnej Misja
Kampinos.
2019-02-16
Marka lokalna oczami młodzieży!
W dniach 12 i 13 lutego br.
odbyły się spotkania z młodzieżą z obszaru działania Stowarzyszenia "Między Wisłą a Kampinosem" tj.
Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Bieniewicach (gmina Błonie) oraz Szkoła Podstawowa w Kazuniu
Polskim (gmina Czosnów).
2019-02-15
W dniu 12 lutego br. odbyło się spotkanie z mieszkańcami,
samorządowcami, przedstawicielami organizacji pozarządowych oraz przedsiębiorcami w zakresie prac
nad strategią wdrożenia marki lokalnej Misja Kampinos.