"Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie"
Strona internetowa współfinansowana jest ze środków Unii Europejskiej w ramach działania
"Wsparcie dla rozwoju lokalnego w ramach inicjatywy LEADER"
Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020
Cel operacji: Sprawne wdrażanie LSR, w tym realizacja Planu Komunikacji.
Przewidywane wyniki operacji: finansowy postęp we wdrażaniu LSR.

Strona wykorzystuje COOKIES w celach statystycznych, bezpieczeństwa oraz prawidłowego działania serwisu.
Jeśli nie wyrażasz na to zgody, wyłącz obsługę cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki.

Więcej informacji Zgadzam się

Strategia rozwoju i promocji marki lokalnej Misja Kampinos

Strona:
 
 
1
 
2
 
 
 
2019-10-04
Zapraszamy do obejrzenia krótkiej videorelacji z konferencji podsumowującej projekt pn. "Strategia rozwoju i promocji marki lokalnej Misja Kampinos". 

2019-09-30
Dziś odbyła się konferencja podsumowująca projekt pt. Strategia rozwoju i promocji marki lokalnej Misja Kampinos.
Celem spotkania było przedstawienie wypracowanej strategii promocji i rozwoju marki lokalnej Misja Kampinos oraz systemu identyfikacji wizualnej.

2019-09-17
Stowarzyszenie "Między Wisłą a Kampinosem" zaprasza 30 września br. o godz. 10:00 do Urzędu Gminy w Czosnowie na konferencję podsumowującą projekt pn. "Strategia rozwoju i promocji marki lokalnej Misja Kampinos".
-----------------------------------
W trakcie spotkania zostanie przedstawiona strategia marki lokalnej Misja Kampinos oraz system identyfikacji wizualnej. 
2019-09-12
Projekt pn. "Strategia marki lokalnej Misja Kampinos" powoli dobiega końca ;-)
--------------------------
Dzisiaj otrzymaliśmy System Identyfikacji Wizualnej marki lokalnej Misja Kampinos. Zdradzimy, że wygląda to bardzo dobrze !
--------------------------
W przygotowaniu jest także Strategia marki lokalnej, którą przedstawimy na spotkaniu podsumowującym projekt w dniu 30 września br
2019-04-11
Dziś w Domu Kultury Stare Babice odbyło się spotkanie konsultacyjne dot. strategii marki lokalnej z władzami gmin, specjalistami ds. promocji, dyrektorami i pracownikami ośrodków kultury i bibliotek z obszaru działania Stowarzyszenia "Między Wisłą a Kampinosem".


2019-03-29
Zapraszamy serdecznie do wypełnienia ankiety osoby prowadzące lub zamierzające prowadzić działalność gospodarczą lub/i wprowadzać produkty na rynek na obszarze działania Stowarzyszenia "Między Wisłą a Kampinosem", tj. gmin: Błonie, Czosnów, Izabelin, Kampinos, Leoncin, Leszno, Łomianki, Ożarów Mazowiecki oraz Stare Babice.

2019-03-26
Stowarzyszenie "Między Wisłą a Kampinosem" w związku z realizacją projektu "Strategia rozwoju i promocji marki lokalnej Misja Kampinos" zaprasza władze gmin, specjalistów ds. promocji w gminach, dyrektorów lub pracowników ośrodków kultury, bibliotek z obszaru działania Lokalnej Grupy Działania na spotkanie konsultacyjne dotyczące strategii marki lokalnej Misja Kampinos.

2019-02-16
Marka lokalna oczami młodzieży!
W dniach 12 i 13 lutego br. odbyły się spotkania z młodzieżą z obszaru działania Stowarzyszenia "Między Wisłą a Kampinosem" tj. Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Bieniewicach (gmina Błonie) oraz Szkoła Podstawowa w Kazuniu Polskim (gmina Czosnów).


2019-02-15
W dniu 12 lutego br. odbyło się spotkanie z mieszkańcami, samorządowcami, przedstawicielami organizacji pozarządowych oraz przedsiębiorcami w zakresie prac nad strategią wdrożenia marki lokalnej Misja Kampinos. 

Strona:
 
 
1
 
2
 
 
 
polityka cookies

copyright © Między Wisłą a Kampinosem 2017
projekt strony IRN Multimedia | oprogramowanie choruzy.pl