Strategia rozwoju i promocji marki lokalnej Misja Kampinos
2019-02-16
Relacja ze spotkania z uczniami
Marka lokalna oczami młodzieży!
W dniach 12 i 13 lutego br.
odbyły się spotkania z młodzieżą z obszaru działania Stowarzyszenia "Między Wisłą a Kampinosem" tj.
Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Bieniewicach (gmina Błonie) oraz Szkoła Podstawowa w Kazuniu
Polskim (gmina Czosnów).
Spotkania służyły przedstawieniu młodzieży idei
budowania marki miejsca, marki lokalnej oraz przedstawienie działań prowadzonych pod hasłem Misja
Kampinos, wskazaniu możliwości korzystania z potencjału miejsca przy poszukiwaniu własnego miejsca
pracy, rozwoju przedsiębiorczości oraz zebraniu oczekiwań i opinii młodzieży na temat marki Misja
Kampinos.
Co my byśmy bez Was zrobili?! ;) Dziękujemy!
;)
Zobacz także: