Aktualności
2019-01-22
Strategia rozwoju i promocji marki lokalnej Misja Kampinos
Ruszamy z kolejnym projektem... Strategia rozwoju i promocji marki
lokalnej Misja Kampinos!
W wyniku spotkań, badań i analiz powstanie plan
marketingowy Misja Kampinos, który służyć będzie promocji produktów oznaczanych znakiem Misja
Kampinos oraz całego regionu. Zdefiniowane zostaną korzyści odbiorców i użytkowników marki,
powstanie system tożsamości marki, który wyróżni ją na tle regionów i marek
konkurencyjnych.
Serdecznie zapraszamy na
spotkanie!
W tworzenie naszej strategii zaangażowani są partnerzy
zewnętrzni Dom Marki Max von Jastrov i Fundacja Miejsc i Ludzi
Aktywnych.
Już 12 i 13 lutego 2019 r. odbędą się spotkania w dwóch szkołach
z młodzieżą z obszaru działania Stowarzyszenia "Między Wisłą a Kampinosem" oraz warsztaty z
mieszkańcami na temat marki lokalnej, poszukiwania istotnych wartości i wyróżników regionu istotnych
dla mieszkańców i turystów.
Dodatkowo 13 lutego 2019 r. odbędzie się
spotkanie z mieszkańcami Warszawy celem określenia ich oczekiwań i wyobrażeń jako przyszłych
odbiorców marki Misja Kampinos.
Wyniki wszystkich prac, badań i analiz
zostaną podsumowane oraz zaprezentowane na stronie www Stowarzyszenia "Między Wisłą a Kampinosem"
oraz podczas spotkań!