8/2019
2019-01-24
Zaproszenie do prac nad Strategią wdrożenia marki lokalnej Misja Kampinos
Stowarzyszenie "Między Wisłą a Kampinosem" zaprasza mieszkańców,
samorządowców, przedstawicieli organizacji pozarządowych oraz przedsiębiorców do prac nad Strategią
wdrożenia marki Misja Kampinos.
W wyniku spotkań, badań i analiz
powstanie plan marketingowy Misja Kampinos, który służyć będzie promocji produktów oznaczanych
znakiem Misja Kapinos oraz całego regionu. Zdefiniowane zostaną korzyści odbiorców i użytkowników
marki, powstanie system tożsamości marki, który wyróżni ją na tle regionów i marek
konkurencyjnych.
W tworzenie Strategii zaangażowani są partnerzy zewnętrzni
- Dom Marki Max von Jastrov i Fundacja Miejsc i Ludzi Aktywnych.
Już 12 i
13 lutego 2019 r. odbędą się spotkania w dwóch szkołach z młodzieżą z obszaru działania
Stowarzyszenia "Między Wisłą a Kampinosem" oraz warsztaty z mieszkańcami na temat marki lokalnej,
poszukiwania istotnych wartości i wyróżników regionu istotnych dla mieszkańców i
turystów.
Dodatkowo 13 lutego 2019 r. odbędzie się spotkanie z mieszkańcami
Warszawy celem określenia ich oczekiwań i wyobrażeń jako przyszłych odbiorców marki Misja
Kampinos.
Wyniki wszystkich prac, badań i analiz zostaną podsumowane oraz
zaprezentowane na stronie www Stowarzyszenia "Między Wisłą a Kampinosem" oraz podczas spotkań.