"Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie"
Strona internetowa współfinansowana jest ze środków Unii Europejskiej w ramach działania
"Wsparcie dla rozwoju lokalnego w ramach inicjatywy LEADER"
Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020
Cel operacji: Sprawne wdrażanie LSR, w tym realizacja Planu Komunikacji.
Przewidywane wyniki operacji: finansowy postęp we wdrażaniu LSR.

Strona wykorzystuje COOKIES w celach statystycznych, bezpieczeństwa oraz prawidłowego działania serwisu.
Jeśli nie wyrażasz na to zgody, wyłącz obsługę cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki.

Więcej informacji Zgadzam się

8/2019

2019-09-30
Konferencja podsumowująca projekt
Dziś odbyła się konferencja podsumowująca projekt pt. Strategia rozwoju i promocji marki lokalnej Misja Kampinos.

Celem spotkania było przedstawienie wypracowanej strategii promocji i rozwoju marki lokalnej Misja Kampinos oraz systemu identyfikacji wizualnej.

Podczas prezentacji przeprowadzonej przez przedstawiciela Domu Marki Max von Jastrov został zaprezentowany m.in.
  • system tożsamości marki lokalnej, 
  • kluczowe składkowe potencjału obszaru Misja Kampinos,
  • interesariusze marki,
  • idea marki,
  • system wartości wymiennych marki,
  • koncepcja wdrożenia marki lokalnej tj. etapy działań, cele komunikacyjne, harmonogram realizacji celów.
Dziękujemy wszystkim za obecność !
polityka cookies

copyright © Między Wisłą a Kampinosem 2017
projekt strony IRN Multimedia | oprogramowanie choruzy.pl