8/2019
2016-05-18
Konferencja
W dniu 9 maja br. w Gościńcu Julinek odbyła się konferencja pn. ,,Inauguracja procesu tworzenia marki lokalnej. Marketing terytorialny a szanse rozwojowe obszaru Stowarzyszenia ’’Między Wisłą a Kampinosem’’. Konferencję otworzył i przywitał uczestników Paweł Białecki - Prezes Zarządu Stowarzyszenia ,,Między Wisłą a Kampinosem’’. Następnie Marek Romaniec - Prezes Fundacji ,,Naszyjnik Północny’’, Dyrektor Biura Stowarzyszenia Lokalna Grupa Działania ,,Krajna Złotowska’’ podzielił się doświadczeniem w zakresie tworzenia i funkcjonowania marki lokalnej na przykładzie swojej Fundacji. Kolejne zagadnienie przedstawił Krzysztof Martyniak, badacz społeczności lokalnych, Instytut Socjologii Uniwersytetu Warszawskiego. Zaprezentował markę lokalną jako narzędzie kreowania rozwoju lokalnego. Następnie Marcin Jóźko, ekspert ds. partycypacji i rozwoju lokalnego, Lokalne Badania Społeczne omówił społeczno-ekonomiczną diagnozę obszaru Stowarzyszenia ,,Między Wisłą a Kampinosem’’ w tym bilans otwarcia i potencjał rozwojowy. Ostatnim panelem spotkania było wystąpienie Pawła Zajca – Dyrektora Biura Stowarzyszenia ,,Między Wisłą a Kampinosem’’. Omówił on możliwości finansowania działań związanych z rozwojem i promocją przedsiębiorczości w kontekście procesu budowy marki lokalnej. Na zakończenie uczestnicy wzięli udział w pokazie kulinarnym przeprowadzonym przez kucharzy Tomasza Binio i Dariusza Bolanowskiego z wykorzystaniem produktów lokalnych.
Bardzo serdecznie dziękujemy wszystkim za przybycie!